Hotelska industrija i hotelijerstvo u svim funkcionalnim svojstvima zauzima svakako najbitnije mesto glavnog aktera u realizaciji planiranih ciljeva turistickog proizvoda i određene turisticke destinacije. Osnove strategije konkurentne diferencijacije hotela vrste „condo“ sastoje se u nizu generalnih i pojedinacnih postupaka i aktivnosti da u procesu realne implementacije i trzisne pozicioniranosti postigne vecu traznju, kvalitetnije zadovoljenje potreba gostiju i u celini postigne bolje merljive efekte od konkurentnih objekata. Bitnu osnovu konkurentne diferenciranosti „condo“ hotel postize prepoznatim vrednostima koje upravo dolaze iz samog bica, predmeta i modela ove vrste hotela.
Uobicajene karakteristike „condo“ hotela odredjuju se i prepoznaju kroz svojinu, zemljisno knjizno vlasnistvo jednog ili vise vlasnika nad smestajnim hotelskim jedinicama sa upisanim teretom ugovorenog upravljanja objektom i smestajnim jedinicama od strane menadžment kompanije (ugostitelja). Takodje pripadajuci komercijalni ugovor u potpunosti uređuje bitna medjusobna prava i obaveze izmedju menadzment kompanije i vlasnika hotelske smestajne jedinice. „Condo“ hotel je inovativan turisticki proizvod koji vec u zacetku implementiranja ima prepoznate konkurentne vrednosti i razlikovanja koji ga cine jedinstvenim i bitnim turistickim proizvodom na domacem turistickom trzistu. Znanje i novostvorene mogućnosti ulaganja u „condo“ hotele mogu se smatrati znacajnim konkurentno diferenciranim indikatorom koji ovom novom turistickom proizvodu obezbedjuje znacajnu i posebnu paznju, zainteresovanost i bitnu traznju.
Proverenim i dokazanim kvalitetima na medjunarodnom turistickom i stambenom trzistu traznje kao i realno prepoznatim i primenjivim specificnostima u domacim uslovima poslovanja, indikatori konkurentnosti „condo“ hotela jasni su temelji inovativno prepoznatih i stvorenih prednosti i dobrih predispozicija za punu pozicioniranost i trzisni razvoj. Kupovina i svojina hotelskih smestajnih „condo” jedinica u odnosu na standardno poznat odmorisni boravak u klasičnim hotelima i drugim smestajnim vrstama ima jasne prednosti, posebno definisane kroz niz medjuzavisnih i prethodno naznacenih subjektivnih pokazatelja konkurentnosti u odnosu na druge oblike odmorisnog smestaja ali i stambenog boravka, kao sto su:
- Trajna i maksimalna korist od imovine u skladu sa potrebama „condo“ stila zivota visokog kvaliteta
- Stvoreni trajni uslovi pravne sigurnosti poslovanja i investiranja u najbolju trzisnu kapitalizaciju
- Visok nivo licnog kvaliteta zivljenja i/ili boravka uz obezbedjen stalan dodatni prihod
- Najbolja uskladjenost u finansijskih, drustvenih, vremenskih i drugih resursa u operativnoj realizaciji
- Potpuna uksladjenost izvodljivih projekata u odnosu na odlozenu i trajnu upotrebu
- Maksimalan ucinak uz najbolje realizovane efekte iz procesa implementacije i izvodljivosti projekta
- Mogucnost boravka u izabranim periodima i po izboru dalji nastavak izbora koriscenja
- Investicioni razvoj „condo“ projekta za vlasnike „condo“ smestajnih jedinica znacajno je povoljniji u odnosu na klasicne hotele u pogledu ekonomskih efekata investicionih projekata direktno kao i iz daljeg tekuceg poslovanja
- Vlasnici „condo“ hotela kao i smestajnih jedinica imaju smanjene finansijsko-komercijalne rizike u odnosu na vlasnike klasicnih hotela